Inngår samarbeid for å realisere null liv tapt på sjøen

Den norske regjeringa har ein visjon om at det skal bli ingen fleire liv tapt i fiskeindustrien, den mest farlige industrien i Noreg. Dimeq sitt produkt D-oris skal bli ein del av løysinga.

 

Dimeq har inngått eit partnerskap med Redningsselskapet, Fiskeri- og havbruksnæringens forskningsfond og SINTEF og skal jobbe med å gjere fiskeri industrien ein tryggare plass å arbeide. Sjøfartsdirektoratet, Fiskeridirektoratet og Telenor Kystradio er samarbeidspartnarar i prosjektet. Til saman utgjer prosjektgruppa ei solid samling av bedrifter og institusjonar som skal utvikle D-oris basert på Dimeq sin teknologi. Formålet med prosjektet er å utarbeide anbefalingar til ein standardisert løsning for nødstopp og varsling til nødetat i kystfiskeflåten.

 

Dimeq har inngått partnerskap med fleire store aktørar. Her ser du oversikt over prosjektdeltakarane. Bilde: Dimeq.

 

 Sikkerhetssystem for båt

Dimeq har utvikla Eye-D, eit reeltid posisjoneringssystem til å detektere og lokalisere mannskap som detter over bord eller er i en nødsituasjon. Teknologien er bygd inn i eit armband som mannskapet har på seg døgnet rundt, og kommuniserer med server og sensorer som blir installert rundt båten. Systemet viser berre posisjon i reeltid når det er nødsituasjon. Frå Eye-D skal D-oris utviklast og tilpassast til småbåtar.

Sjå film av produktet til Dimeq

 

I fjor hadde vi ein prat med Dimeq der dei kunne fortelje at dei også har inngått eit innovasjonsprosjekt med PGS, for testing av EYE-D om bord eit Titan klasse fartøy. Dimeq ventar no på to produkt-sertifiseringar, norske NEMCO og internasjonale SGS. Når sertifiseringane er på plass, skal produktet installerast og deretter testast i 4-6 månadar.


Spørsmål eller kommentarar til saka?

 

Maria Benæs Hunvik

Kommunikasjonsrådgjevar
+47 954 57 606
maria.hunvik(a)hubforocean.no

Linkedin

Gasta Design

Vi skaper lønnsame nettsider basert på Squarespace, og utviklar gjerne din visuelle identitet eller hjelper deg med digital markedsføring.

Forrige
Forrige

Status Havrom 2050

Neste
Neste

Ledige stillingar